DATORBRILLES – AIZSARGĀ SAVAS ACIS

Brilles darabm ar datoru!

KĀ PASARGĀT SAVU REDZI, STRĀDĀJOT PIE DATORA UN CITIEM EKRĀNIEM?

VAI JŪS ZINĀJĀT?

Mēs pavadām aptuveni 50 stundas nedēļā, izmantojot viedtālruņus, planšetdatorus, skatoties uz mūsu datoru ekrāniem, televizoru vai spēlējot videospēles.

Visi šie mūsdienu paaudzes displeji izstaro “zilo” gaismu, kas pie ilgstošas lietošanas var būt kaitīga mūsu acīm un labsajūtai, tādēļ mēs piedāvājam risinājumu- Blinkely datorbrilles.

SEKAS

Ilgstoša skatīšanās datorā vai citos digitālajos ekrānos var izraisīt:

  • Acu nogurumu;
  • Acu sausumu;
  • Galvassāpes;
  • Nogurumu;
  • Miega traucējumus;
  • Miglainu redzi.

RISINĀJUMS

Bloķējot zilo gaismu, ko izstaro ekrāni, latviešu uzņēmums “Blinkely” piedāvā  brilles ar lēcām, kas atvieglos Jūsu ikdienas dzīvi, pasargājot acis un vienlaikus papildinot Jūsu stilu. Blinkely datorbrilles ir pieejamas gan vīriešiem, gan sievietēm.

KAS IR DATORA BRILLES?

Vairums no mums uzskata, ka brilles tiek valkātas tikai, lai novērstu kādu redzes problēmu. Datorbrilles nav radītas, lai uzlabotu redzes problēmas, bet gan, lai pasargātu mūsu acis no datoru un citu ekrānu radītās “zilās gaismas” un mēs izvairītos no acu problēmām nākotnē.

Datora brilles ir piemērotas cilvēkiem, kam sanāk ikdienā daudz laika pavadīt pie datora vai citiem digitālajiem ekrāniem.

“Blinkely” piedāvā speciālas brilles darbam ar datoru ar  lēcām, kas pasargā un aizsargā acis no zilā starojuma, kas nāk no visiem digitālajiem ekrāniem.

ĻOTI VIENKĀRŠI

Lai iegādātos datora brilles, nav nepieciešamas ārstu izziņas, pārbaudes vai receptes, jo datorbrillēs esošās lēcas nepalīdz redzes problēmām, bet gan, lai pasargātu mūsu acis no datoru un citu ekrānu radītās “zilās gaismas” un mēs izvairītos no acu problēmām nākotnē.

AR TO NEPIETIEK:

Lai arī datorbriļļu iegāde un izmantošana darbam ar datoru ir ļoi labs solis, lai saudzētu savu redzi un domātu par savu acu veselību, ir vēl papildus soļi, ko katram būtu jāveic, ilgstoši skatoties ekrānā:

  1. Strādājot vai sēžot pie kāda no ekrāniem, izmantot brilles darbam ar datoru;
  2. Ik pēc 25 minūtēm paņemt 5 minūšu pauzi no jebkāda ekrāna;
  3. Ik pēc 25 minūtēm pie ekrāna, atrast objektu vismaz 30 metru attāluma un skatīties uz to 30 sekundes.
  4. Mēģināt pēc iespējas biežāk mirkšķināt acis, sēžot pie ekrāna;
  5. Dzert daudz ūdeni.

Lai atvieglotu laika uzskaiti un netiktu aizmirsts, kad nepieciešams paņemt pauzi no datora, iesakām kādu no zemāk redzamajām programmām, kas palīdzēs jums atcerēties un parādīs atgādinājumu.