DATORBRILLES – AIZSARGĀ SAVAS ACIS

Brilles darbam ar datoru!

KĀ AIZSARGĀT SAVAS ACIS, STRĀDĀJOT PIE DATORA UN CITIEM EKRĀNIEM?

VAI JŪS ZINĀJĀT?

Mēs pavadām aptuveni 50 stundas nedēļā, izmantojot viedtālruņus, planšetdatorus, skatoties uz mūsu datoru ekrāniem, televizoru vai spēlējot videospēles.

Visi šie mūsdienu paaudzes displeji izstaro “zilo” gaismu, kas pie ilgstošas lietošanas var būt kaitīga mūsu acīm un labsajūtai.

SEKAS

Ilgstoša skatīšanās datorā vai citos digitālajos ekrānos var izraisīt:

  • Acu nogurumu;
  • Acu sausumu;
  • Galvassāpes;
  • Nogurumu;
  • Miega traucējumus;
  • Miglainu redzi.

KAS IR DATORA BRILLES?

Vairums no mums uzskata, ka brilles tiek valkātas tikai, lai novērstu kādu redzes problēmu. Datorbrilles nav radītas, lai uzlabotu redzes problēmas, bet gan, lai pasargātu mūsu acis no datoru un citu ekrānu radītās “zilās gaismas” un mēs izvairītos no acu problēmām nākotnē.

Datora brilles ir piemērotas cilvēkiem, kam sanāk ikdienā daudz laika pavadīt pie datora vai citiem digitālajiem ekrāniem.

“Blinkely” piedāvā speciālas brilles darbam ar datoru ar  lēcām, kas pasargā un aizsargā acis no zilā starojuma, kas nāk no visiem digitālajiem ekrāniem.

ĻOTI VIENKĀRŠI

Lai iegādātos datora brilles, nav nepieciešamas ārstu izziņas, pārbaudes vai receptes, jo datorbrillēs esošās lēcas nepalīdz redzes problēmām, bet gan, lai pasargātu mūsu acis no datoru un citu ekrānu radītās “zilās gaismas” un mēs izvairītos no acu problēmām nākotnē.

AR TO NEPIETIEK:

Datorbrilles ir ērts un elegants veids, kā pasargāt savas acis. Tomēr tas nav vienīgais, ko tu

vari darīt. Vari veikt arī šos papildus soļus, kuri palīdzēs tavām acīm justies svaigām:

  1. Ievēro 5 minūšu pauzi ik pēc 25 minūšu darba ar ekrānu;
  2. Ik pēc 25 minūtšu darba pie ekrāna fokusē skatienu uz objektu vismaz 30 metruattālumā un skaties uz to 30 sekundes. Viena no problēmām ekrānu izmantošanā ir ilgstošs fokuss uz vienu objektu;
  3. Ir pierādīts, ka skatoties ekrānā mēs samazinām acu mirkšķināšanas biežumu, kas var rezultēties acu sausumā. Tāpēc pavadot laiku pie ekrāniem, pievērs uzmanību savam;
  4. Vērs uzmanību uz dienas gaitā uzņemtā ūdens daudzumu.

Darbs un izklaide pie ekrāniem var būt gluži hipnotizējošs. Tādēļ, lai atvieglotu pie ekrāna

pavadīto laika uzskaiti, iesakām kādu no zemāk redzamajām aplikācijām.